Monday 13 June 2011

4 Jun 2011 - anniversary yang ke 5

pejam celik..pejam celik dah 5 tahun usia perkahwinan aku ni. orang tua2 kater dah lepas fasa pertama. dalam usia 5 tahun nie, kami dikurniakan dengan 3 cahaya mata ( fatin, haziq gan aisya )...banyak 2 hik3..tp rezeki yang tak ternilai buat aku gan en somi aku nie....tahun nie kami sambut ulang tahun perkahwinan gan bersading semula ( yoyoor jer )..memandangkan pada tarikh tu adik aku pn melangsungkan perkahwinannya...jd...kami tompang sekaki.....HONEYMOON....dah g awal2 dah...g kat cameron higland n dok kat strawbery resort....ok ar bertemankan gan 3 anak2 kami....sambil bercuti2 mesia sambil berHONEYMOON..... paper pon aku berdoa agar perkahwinan kami nie akan kekal hingga ke akhir hayat....en somi i lap u soooo muchhh muah...muah...muah

2 comments:

  1. kak ngah congrat,bak kate abg ngah tingkatkan prestasi kurangkan kontraversi........hahahhaha.........

    ReplyDelete
  2. Tahniah....

    Happy Anniversary dik la.. May Allah bless both of you alwayss..

    ReplyDelete