Thursday 30 June 2011

HARI MARAH SEDUNIA

hari nie mood aku memang tak ok, asyik nak marah jer...bukan hari nie jer seminggu nie. badan dah er letih wat keje, 2 xper...tp masih ada mangkuk tandas yang xmenghargainya....HARAM betoi..baka dari mana tah, asyik nak cari kesalahan orang jer....pelik aku, dia dok mengelewak kat pejabat, satu benda xbuat asyik nak salahkan orang jer. dia pk dah cukup bagus ker....menyampah tol aku gan mangkuk 2..tolong ar,kalu pandai terlajak sangat wat keje, x percaya sangat kat orang wat sendiri...x kuasa mak nak buat ok....hari2 asal masuk kat opis jer aku wat dosa memaki mangkuk 2.... letih ar mak cam nie....orang jenis aper nie.kalo dah xnk tanggung risiko kerja jangan gatal nak jd ketua, dah ar xreti yang menghormati orang...ada hati nak orang menghormati dia...tolong ar...bujet bagus sangat..boleh blah ar wei...MATI AR CEPAT...wat semak mater jer....eiiiii benci tol aku..kalu aku jumpe dia tepi jalan memang aku langgo jerbagi mati....cam nerler famili dia leh tahan gan dia..kalu aku hari2 dah bertekak dah. xpayah nak ugut2 aku, ko 2 dah datang menumpang tempat orang wat cara menumpang k. kang elok2 makan guna tangan ada yang makan guna setero.dah tua nak mati masih yang tunjuk lagak macam bagus, walhal keje orang yang buat.. dah ar habis pahala aku hari nie....

1 comment:

  1. mcm dah tau jer sape hihihi....sabo ek,ita bako jerrrr....

    ReplyDelete