Wednesday 30 March 2011

kakak kesayanganku..annie han yeon rin

dalam dunia ni aku hanya ada sorg je kakak. dia ar lawan gaduh aku, dia ar tpt aku nak mengadu, dia ar segalanya. walaupn kami dr kecik xbape nk rapat sgt tp bile dh besar ni, blh ar share kalau ada masalah. akak aku nie jenis suka berkawan dan peramah, 2 pasal banyak kawan. aku dari kecik pendiam n xbape nk peramah bile gan orang yang aku xkenal, jd aku kurang kawan, mybe 2 sikap semulajadiku. akak aku nie garang, suka melawan, pemalas n suka buli aku bab2 wat keje umah n paling dia fail bab masak hehehe, sbb dia xsuka tolong opah aku kat dapur tp terror bab masak tempoyak ikan bilis n masak sambal. kalu bab buli mmg blh bg kat dia, suh gosok baju sek dia, kemas umah, menyapu laman.. hampehkan hik3. kami blh bergaduh hnya kerna bab2 cm ni jer. walaupn dia kuat melawan tp dia bkn jenis menyimpan,x mcm aku, xmelawan tp aku jenis simpan dlm ht..2 perbezaan kami dn dr segi rupa mmg dia cantik, putih n ada ala2 zizie ezzeti, ramai yg kate cm 2. aku berkulit sawo matang n biasa2 jer. tp sekarang tempat aku nk luahkan hati aku n masalah aku dh g jauh. atas usaha dia dn impian dia tercapai. pada 26.3 baru ni, dia dh berlepas ke rome, italy n duk sane sbgi duta kecil. satu fmly dia bawak, alhamdulillah tercapai impian dia. usaha aku lak, lg 2 tahun aku nk jejakkan kaki kat sane jugak, walaupn bkn sbgai duta kecil sbgi pelawat pn dh kira ok. bak kata org, sambil menyelam min air, smtra dia ada kat saner, pesalahnya aku berjalan2 sekali hik3. insyaallah, moga impian aku tercapai..doa2kan yer..

No comments:

Post a Comment