Tuesday 29 March 2011

my sayang part 2

ok kita smbng lg kisah yg semalam. kalu nk tau, my sayang aku nie jenis yang selamber, ala2 krg prihatin ler. ada satu kisah nie, satu malam nie aku ngah bermain msg gan adik angkat aku, tah mn silapnyer..aku tersalah anto teranto kat dia, dia balas dn tye nape msg dia, pulak bile mase aku msg kat dia, aku ckp salah anto kot,maaf ye en habib..he3 berencik2 g2, dia wat sardin tin xbls pape, huh..dia pikio kt sengaja nk kaco dia kot, xhengen teman. aku ingat lg, satu hr 2 dia msg aku ngajok aku g kndrii kwn dia, aku xingt bln bape. pelik aku, temtibe bgajok g kndri kwn dia, tah sape tah, aku pn ok je tmpe pk pjg, hr yg dijnjikn dia pn dtg jpt aku. aku pulak melaram habis gn kebaya pendek berkain beloh..berkasut tinggi 4 inci, dlm ht bujet cun ha3..ye ar nk g kndi kt kl le katakn hik3.. sepnjng dlm pjlnan 2 jam lbh 2, dlm kete 2 snyi sepi mcm dilanggo garuda, ada sesekali dia tye, aku jwb ala kadar je, nk jg keayuan le konon.. poyo jer hi3. tp upanya dia mmg cam 2, dh kawin pon ttp gn sikap cm 2, jd aku ok jer ler, pe lg gn xtvt tido dlm kete ler skrg nie hi3. ok, dh sampai kt kenduri 2, btl sblh zoo, dewan tah nama pe tah, aku dikenalkn gan member n wife kawan baik dia john n azuwan. tp nk tau ape jd pas 2, aku rasa hampeh tol mamat nie, ajak aku g tp biorkan aku terkontang kanting sorg2, idok dia temankan aku. dia terus lepak gn kengkawan dia, myembng bagai nk rak, blm tambah gelak lg, bergegar kenduri 2 hik3. aku pn pandai2 ar bawak diri, amik nasi sendiri n cari tpt nk mkn. wal hal muka dh tebal berinci, ye ler dh aku xknl seko pn nk dbuat teman nyembang..mujur wife kwn baik dia si ros ok ckit. dia kt xpatut tol abib, bawak kwn tp dibiorkan. ok selesai semua time 2 balik. aku pk dh nk lik dh upanya xabih smpai kt c2, diorg nk g klcc naik tren. haper???...gilos aper, wife kwn2 dia tkr baju pki suar..aku???..xkn gan baju kebaya kain belah, kasut tinggi nie!!! tp xder arah, aku xbwk baju nk tkr..bengang tol.. nk tau pe kesudahan cite nie tunggu. my lil baby dh nageh mintk disusukan.. smbung ke part seterusnya k....

No comments:

Post a Comment