Tuesday 29 March 2011

my newborn aisya humaira

aisya humaira bt habibunnajar.. baby ke 3 aku yang lahir pada 1 mac 2011.. dia lahir 2 hari awal dr tarikh yang dijangka. sehari sblm aku sakit, aku pergi ke hospital temerloh nk tengok kawan aku..ala2 kira menyerah diri ler namanya..tp xnak pulak dia kuar time 2..walaupun beg baju aku dah usung sekali..tp buah kalu xcukup masak lg, mn boleh dijolok bagi luruh, cam 2 lak gan baby aku ni hik3.. aku rasa my lil baby nak kuar pas aku dapat mkn siput sedut kot,sbb dhame aku cari, kalu xdsbbkan aku g sepital 2, aku xmerasa ar mkn benda alah 2 huhuhu.. mmg sedap.. nak jdkan cerite, mlm 2 aku rasa lain macam, lengguh2 dipinggang dh rasa,xlame dh ni. nk tido pn xselesa dh. kol 2.30 pg aku g ke hospital walaupn xsakit mn pon, en somi aku tdo, aku lak mgadap fb smtra mnanti sakit lbh kuat. kol 6.45 pg aku daftar,cdg nk mkn tp xjd..lapo 2 tp nk wat cam ne dh daftar xleh kuar dh.. pg 2 aku org pertama nk bsalin, make reramai ler doc n misi nk join same, bengang lak aku cm jd bahan xperimen pulok pg2 2. keliling dorg tgk aku..peehhh kalu xpikior sakit, aku xbg dorg tonton aku reramai tau. pas air ketuban dipecahkan, my lil baby dh berak dlm perut n doc mntk misi msk ubat kt ayo dtangan aku 2,masa 2 dh kol 9 lbh, aku yg elok2 xsakit kuat, pas beberapa minit ubt 2 jln, aku pe lg mengeliat bagai dok atas bara, peeehh xboleh ingat, mujur x lame sgt kol 10.54 pg, my lil baby pn lahir dgn berat 3.88kg. wow besau tol, patut ler aku rasa pelik je, upanaya besau. misi pn xjangka baby aku besau xbb sblm nie xpnh lbh dr 3 kg. patut ler agak payah ckit nk kuar, pape pn smua selamat n yg paling best, pas baby aku kuar n ltk kat perut aku, aku dlm kesamaran hnya nampak pipi dia yg tembun 2 je, hehehe best tol. kepada my sayang habibunnajar, terima kasih sbb temankan ila sepanjang ila di labour room dr mula ila msuk hingga selesai.. love u sayang..

No comments:

Post a Comment