Wednesday 30 March 2011

terima kasih sayang

hr ni genap sebulan usia my lil baby aisya humaira dan sebulan aku dalam pantang.. lg 14 hr aku merdeka yerrr... sepanjang sebulan nie ar my sayang amik alih jd mr mama, dr memasak, kemas umah, basuh n sidai baju termasuk ar pekej mandikan aisya n siapkan mandian akar kayu wat aku (13 hr je, atas permintaan aku ). cian aku tgk dia, nk tolong tp keadaan aku xmizinkan lg. pg siapkan sarapan aku,air mandian aku, mandikan aisya n hantar fatin n haziq ke nursery. tgh hari masakkn lunch aku n basuh baju or sidaikan baju. petang amik anak2 kt nursery n mandikan aisya semula. 2 ar rutin harian dia.. mau xcian tp xper xlame 44 hr je dia jd mr mama n time ni ar aku nk manja2 gan dia. best wooo, aku btl2 beruntung dapat suami cm dia, serba boleh..jd xsalah pilihan aku..tp kelemahan dia bab kemas umah, cikit xminat..mata aku ni naik berbulu tgk dapur, bilik anak2 n ruang tamu bersepah2 cam tongkang pecah. sakit mata aku tgk, sekali pk aku nk je wat smua 2 tp 2 kali pk aku pejamkan mata walaupun ht aku sakit bile tgk keadaan cam 2. tp aku phm, dia xdan nak wat smua 2. dia ada keje lain yang memerlukan perhatian dia gk. pape pn terima kasih sayang sebab menjaga ila dan anak2 dengan baik sekali..sabo ek, dah xlame lg, lg 14 hr je..hehehehehe

No comments:

Post a Comment