Wednesday 30 March 2011

my sayang part 3

baiklah..sambungan dari my sayang part 2..msti nk tau pe kesudahan pd cite kebaya,kain belah dn kasut tinggikan serta klcc...aku dengan berat htnya g ar ikut sekali..xkn aku nak tinggal kot. gan berkebaya pendek, berkain belah dn berkasut tinggi naik tren ke klcc, mcm pelik jer. lg sekali aku bengang gan mamat ni, dia lg sekali gk wat xtau gan aku, berdiri sorg2 n jauh dr group dia. dh ar org ramai, tpt duduk xder n org pandang pelik, ye ar cam rombongan cik kiah g knduri hik3. mujur tiket tren dia beli, kalu aku beli, aku trus g umah kakak aku. sampai klcc berjalan sakan ar diorg, aku plak gan kasut tinggi smpi melecet kaki aku dikejekannya, dlam ht bile ar diorg nak balik ni..huh.. hampir petang baru nak balik. badan dh letih n perut lapo semula, aku ni plk spesis dlm kete mudah ttido kalu bdn letih. dh ar xde lawan bersembang lg ar mudah tertido. mata aku ni naik juling tahan tido, kalu aku tdo kang cmfm terkuar bunyi2 an yg xbest didengar dn akan wat dia terkujat hehehe. pye ar nk jg keayuan aku nie, aku tahan hingga tersengguk2 n adakalanya aku dpt rasakan yg aku dh terlelap skejap n cmfm bunyian 2 terkuar ckit hik3. alah xkesah ar janji dia x tegur, mybe xnk aku malu. sampai kt umah dh malam..ye ar balik pn dh petang, satu lg kejutan yang dia wat kat aku, apalah malang nasib aku hr 2, xsudah dibuatnya...ke dia sengaja nk wat cam 2. nama pon malam, tmbahan xder lampu jalan n aku xpasang lampu kat umah aku 2, sampai jer kat umah aku, dia tinggalkan aku teraba2 dlm kegelapan sorg2 nak bukak pintu. apeleh salohnyer nyuloh n tggu smpai aku masuk umah, ni idok dia blah cam 2 jer, berbakul2 maki aku kat dia seharian 2 ( sori yer sayang, time 2 jer..xper xkawin lg time 2 hik3, geram pye pasai )..dlm hati aku, tobat aku nk ikut dia lg pas nie, lantok ar..mujo dia xpnh ngajak aku lg pas 2 hik3.. banyak lg yang aku nk cite, tp dah lewat nie, sok je ar sambung k...nite

No comments:

Post a Comment